29 Oktober

Hej. Förlåt för jag skrivt så dåligt idag, men jag har knappt varit hemma. Imorse vaknade jag vid halv 10 för jag var så snorrig, torr om läpparna och svettades, trodde näst jag hade feber, men icke. Men satt vid data en stund och sedan så satt jag mig i vardagsrummet och kollade på mtv och i skolkatalogen. Efter så började jag fixa mig och sedan tog jag 1 bussen in med frida och sarah och där träffade vi rojda och elvan. Gick runt och kollade och sedan gick vi till big boy för där skulle det vara billig eftersom dom bygger om, men sååå billigt vare inte helle. Så vi tog bussen tillbaka till stan och gick på donken. Där så vare nå stöda pojkar som typ visste alla om oss, haha närå. Men läskigt vare och damp fick vi på dom, haha! Tog bussen sen till granloholm och gick på gården där och de sög så vi stack till ica och köpte godis och sedan vidare till rojda och kollade på tv.

Efter en stund tog vi bussen hem och jag käkade och sedan for jag, sarah och carro nästan dirket till Molly. Vi gick ut med nåra grabbar och sofia tror jag hon hete :) Vi gick bara runt och runt och kallt vare, snön är här, fan! Sedan kom pappa och hämtade oss och då kom jag hem och satt mig här. Ska strax gå och lägga mig, hoppas jag kan sova inatt!

Bilder kommer i nästa inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0