31/10

Hej. Gud vad gott det var och käka förut, buffe du vet. Efter så skjusade pappa hem mig och jag satt  vid datan lite, kollade på tv och kollade igenom kemiprovet lite snabbt och sedan kom louise till mig.  Vid halv 7 åkte vi och min familj och kollade på teater (min bror), och den var faktiskt bra :) Sedan åkte vi hem igen och satt bara här framför datan, fikade osv.

Snart ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp tidigt , för jag ska spela badminton, hemma för engångs skull. Och på kvällen så kanske jag ska till carro eller hittar vi på nått annat. Få se hur mycket jag hinner skriva imorgon,  men ni märker.

Önska mig lycka till. God natt & sov gott. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0