6 Oktober

Hej. Ska alldeles strax gå och lägga mig men tänkte skriva lite vad jag gjort idag. Dagen började som vanligt med att jag klev upp vid 10 i 7, åt frukost och fixade mig osv. Tog bussen till skolan sedan och skola flöt på som vanligt. På matlagningen skulle vi göra muffinsar, men det gick inge vidare för mig, tog liiiiiitteeee för mycket socker och tror jag glömde vanligsockert, haha inte lyckat eller. Efter skolan åkte jag hem och kollade på tv, gossip girl och oth. Efter så har jag käkat, pluggat och duschat. För en stund sedan så kollade jag på nått pogram på tv som gick på 4 om skolmaten och sånt, fyfan vad äcklig maten på skolan är , känner mig mer äcklad nu än förut ;s uscha.. Nu sitter jag här och kliar mig på armen, hihi.

Ska gå och dra täcket över huvudet nu, vi hörs imorgon puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0