8 Oktober

Tja, nu känner jag att jag behöver en paus för pluggandet, puuuhhu.

Idag så fick jag skjus till skolan. Första lektionen på morgonen var matte och då skulle vi har matteprov och det gick väll bra, tror jag. Sedan hade vi tyska och sedan matlagning. Där skulle vi baka pizzarulle, haha min och oskars blev värsta god och fin :) Sedan så hade vi hål i två timmar så typ jag och nåra åkte in på stan ett tag. Kollade runt lite och satt på donken som vanlig då, haha. Åkte sedan tillbaka till skolan för att ha dubbellektioner av fysik och sedan slutade vi..

Åkte hem och pluggade lite tills oth började. När det var slut så åt jag middag och sedan så pluggade jag ännu mer och hjälpte mamma med tvätten. Och nu sitter jag här och pluggar till engelskaprovet imorgon. Känner att jag skulle ha tränat mer på det, men jag har faktikst inte större lust, känns som om bara proven kommer utan att man ens vet det och vad man ska träna och sånt, buhuuu.. Aja, tänkt kolla på andra aveyn en halvtimma och bara koppla av men jag kom på att jag har ganska mycket kvar att plugga, trorjag(?) bAJssKolA.

Aja, ska väll ta och plugga mer då, inge annat val om jag vill ha bra betyd, vi hörs imorgon pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0