9 Oktober

Hej. Har inte haft så mycket tid och skriva. Men idag vare ju såklart skola som vanligt då.. Hade hål från idrotten eller vi pratade typ i 10 mintuter och då fick jag redan på att hade hade G+ i origentering när jag tog vg banan, blää! Det var för att man måste komma in på 100 minunter och jag kom in på 120 kanske (?) Och jag visste inte heller om det, men aja. Och sedan gick vi reda på matteprovet och det gick ju åt helvete , 21/34, IG. Ja, ni ser, matte är verkligen inte min sak och jag läju inte va ensam om det ? :( Aja efter skola åkte jag hem och kollade på one tree hill och sedan käkade jag mat. Byte sedan om och åkte och tränade och det gick väll bra! Åkte sen hem och duschade och nu sitter jag här och ska gå och torka/platta håret och sedan blir det sängen.

Få se hur mycket jag hinner skriva imorgon.. Skola, tandläkaren, skola, stan, plugga, och packa. Men tror det finns lite tid över därimellan där jag kan skriva nåra rader..

sov gott alla, god natt <3


i never knew that he was gonna be trouble for me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0