Fredag, 9 Oktober

Hej. Jag har väldigt trött efter helgen och jag ska skriva om fredag, lördag och söndag. Orkar ni det? :) Men kan i alla fall skriva om fredag idag så tar vi reseten imorgon, om jag hinner, har så mycker nu med allt.

Klev upp som vanligt och fixade mig osv. Och när jag skulle platta håret så brännde jag mig på halsen, aaaajjj, vad ont det gjorde och sedan råkade jag spruta parfym på det så det gjorde ännu ondare, haha så nu ser det ut om två trianglar, haha. I alla fall , nåra var borta från skolan så vi var inte så många. Var en ganska lugn dag, på son fick vi bara prata hela lektionen, kemin gick vi reda på provet, VG! Och sen åkte jag till tandläkaren och drog ut en tand eftersom jag inte tappat mina mjölktänder än, haha ;o Aja, sen åkte jag tillbaka till skolan och lektionerna flöt på.

Efter skolan gick jag och frida till henne en stund och sedan tog vi bussen in till stan och möte joel. Men han stack på engång så jag och frida gick med hanna och emma då. Kollade runt lite och sånt. Åkte sedan hem och pluggade och käkade mat. Sen åkte jag in på stan igen för att fika på wayne´s med frida, melinda, sofie och sarah, mysigt. När jag kom hem så packade jag och sedan åkte jag och handlade till ö-sund. Kom sedan hem och sov!

Och klockan 4 på morgonen dan efter.....

Forsätter att skriva imorgon, ska sova nu. Rikigt trött efter en härligt helg. pussar!


så dära ser det ut på min hals nu, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0