26-27 Oktober

Hej. Igår blev det en tidig imorgon igen, jennifer kom och hämtade upp mig vid halv 8 och då for vi till hudiksvall. Först matchen skulle jag möta jennifer då, och det gick inge vidare. Sedan så blev det dubbel med sofie, jävligt jämt det var på den matchen, men förlorade dock :/ Men kom i alla fall 3a i dubbel. Åkte sedan hem och tog det lungt osv och sedan mot kvällen kom carro. Vi snackade med nåra och bestämde att vi skulle åka till big boy och käka. Fixade oss och tog bussen till BB med alla andra.. Käkade där och sedan kom typ ronja och nåra med epan. Efter så tränga vi in oss 13 st i en epa, som det bara få plats två i, usshha, fan va jag fick panik , haha :| Aja, åkte till bergsåker och drygade på där och sedan tog jag och carro bussen till mig och satt vid datan och sov!

Imorse vaknade vi tidigt, eller jag, kunde inte sova. Satt vid datan hela morgonen, käkade frukost och kollade på andra avenyn. Sedan kom lina hit och jag och C fixade oss och sedan stack vi till lina. Där kollade vi på nån film och käkade kladdkaka. Gick hem vid 5 och käkade mat och sedan så satt jag mig här. Ikväll så orkar inte göra nått speciellt. Kanske ska kolla på desperate housewife, är trött efter helgen.. Men få se vad som händer

Men nu ska jag lägga in bilder från helgen och dom kommer upp i nästa inlägg, kika in snart. Pussar!


bild från gatufesten 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0