30 Oktober

Hej. Inatt kunde jag sova i alla fall, eller jag vaknade en gång av att jag hade ont/torr i halsen, så gick upp och hämtade vatten och sedan somnade jag om och vaknade halv 11 igen. Klev upp och käkade frukost, duschade och sen satt jag mig vid datan. Vid 2 tiden kom sarah och carro till mig, satt vid datan och käkade godis och sedan stack sarah hem så då blev det bara vi kvart och vi drygade på som vanligt. Vid 4 åkte carro till ewelina och jag tog bussen in till stan och mötte upp mamma. Gick runt och kollade lite, men hittar fan ingeting! Köpte lite små saker mest, tex borste, hårspray  mm. Åkte hem vid halv 7 och nu sitter jag här och ska käka pannakakor nu, mums =D

Sen kanske jag åker till bergsåker och umgås med brudarna, men få se om jag har skjus osv. Men vi hörs senare ikväll, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0