15 - 16 Oktober

Hejhej. Satt och skrev den hära inlägget förut, men när jag kollade på klockan så vare så mycket, så jag fick trycka på utkast och slänga på mig badminton kläderna och gå tilll bussen, haha..

Igår måndag, så hade de väll inte så mycket på skolan. På hemkunskapen skulle vi göra kycklingwok. va med ewelina på hemkunskapen, och det gick bra (y)  Sen så hade vi inge fysik så vi fick hål så vi stack till frida och käkade lite mat och sedan gick vi ute med joel, zacke och johan en stund innan vi gick tillbaka till skolan. Började fixa i ordning för modevisningen, först fixade vi borden, stolade osv och sedan kom det nåra tjejer och fixade håret på oss. Jag fick väldigt fina lockar och alla andra blev också skit fina i håret :) Sedan så började själva modevisningen, alla gick för olika affärer och jag och sofie gick åt carlings. Haha de var pinsamt men ändå roligt. Det slutade runt 9, byte om då och sedan fick vi hjälpa till och städa undan lite. Efter så tog jag och mamma bussen hem och när jag kom hem så pluggade jag lite och sen sov jag!

Imorse så behövde jag inte göra nått med håret eftersom lockarna fortfarande va kvar, skönt det. Inge särskillt på skolan hände heller, tror jag. Eller jo, hade både fysik prov och omprov i matten idag, hoppas jag i all fall får godkänt, annars blir det surt där. Efter skolan stack jag hem och kollade på one tree hill som vanligt då och käkade efter. Satt mig här och sedan som jag skrev överst på inlägget att jag fick ta på mig kläderna snabbt och sedan till bussen. Träningen gick bra, tog det lugnt eftersom sofie är förkyld. Tog bussen hem efter, duschade and here i am again!

Ska lägga in lite bilder sen modevisningen och sånt och sedan blir det bädden!

Hörs i nästa inlägg, haha puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0