1 SEPTEMBER

Hej, idag var det så vanligt skolan då, hade pannkakastävlig på skolan med typ ronja, sarah, frida och ewelina om jag minns rätt. Och jag vann ju såklart, haha 8 pannkakor, tjockis! Aja, på matlagningen gjorde vi äppelpaj och jag fick vara själv eftersom sarah dissade mig! Iallafalla efter skolan så åkte jag in på stan med louise, ewelina, carro och linnea, kollade mest runt och käkade strips på kebab city. Tog kvart i 6 bussen hem och jag och louise har bara kollat på tv. Ska strax hoppa in i duschen och sedan blir det vara bara ta det lungt och sen sova! Lina fyller även år idag, grattis världens bästa! Imorgon äre skolan och träning som gäller, gud vad skönt att få träna igen!

Men nu ska jag hoppa in i duschen, skirver mer sedan puss.


Kommentarer
Postat av: lina sjodin

tack gumms <3

2008-09-02 @ 19:05:39
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0