10 SEPTEMBER

Hej, känner mig alldeles trött för att blogga men jag gör det ändå! Idag blev det skola som vanligt, hade hemkunskap och vi lagade potatis och purjolökssoppa, det var ju inte världens godaste fast det funkade. Dagen flöt på och efter skolan åkte jag hem, satt mig här ett tag och sedan kollade jag på one three hill och käkade :) Just nu sitter jag här och göra absolut ingeting och jag kommer inte in på msn heller ;o Ska snart plugga till provet iaf och sedan bara dryga här eller vid tv. Juste, känner att min blogg börjar bli tråkig, samma sak varje dag typ... Så jag tänkte om ni kunde ge mig nått förslag där jag kan göra min blogg roligare och så ? :) kommentera annars blir det inge, 

nu ska jag försöka komma in på msn, vi ses hejdå.

 tänk dig !!!

Kommentarer
Postat av: ewelinaa

mode , dagens outfit saknar jag :(, kändisar, allt möjligt :D

2008-09-10 @ 17:58:19
URL: http://ewelinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0