11/9



Hej, nu sitter  jag här och har precis fikat, mums. Vid halv 7 cyklade jag till träningen och sedan var det ju träning som gällde då, lugnt träning som vanlig men det var skönt ändå. Runt halv 9 cyklade jag hem och när jag kom hem duschade och nu sitter jag här igen.. Ska snart borsta tänderna och sånt och sedan blir det bums i sängen :) Imorgon är det fredag och det känns så jävla skönt, tycker veckan har gått snabbt. Vet inte rikigt vad jag ska göra imorgon, stan eller nått annat ;)

Men vi hörs imorgon, god natt kram


Kommentarer
Postat av: lina sjödin

kan inte du typ läsa igenom när du har skrivit? de är störande när de är fel o grejjer xD

2008-09-12 @ 08:32:38
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0