16 SEPTEMBER

Hej, nu sitter jag här och ska snart byta om och sedan blir det träning, halv 8 till 9. Skola var inte så jobbig idag, har typ inga jobbiga lektioner på tisdagar, bara matte och tyska. Slutade 2 idag och då tog jag och louise bussen hem till mig, fast vi kom inte hem förens 3 för vi träffade tony och sedan stog vi och pratade med dani ett tag. Men när vi kom in så kollade vi lite på tv och medans så pluggade jag. Pappa hade även köpt den dära skinnjackan jag ville ha, tack pappa :) (Linnea här en likadan, så ni kan ju gå in och kika på den där) Sedan åkte louise, då käkade jag och nu sitter jag här. Som sagt så blir träning snart. Vet inte om det bli nå mer inlägg idag, men vi få se, ska i alla fall lägga in en outfit innan jag drar. :)

Vi hörs, puss och kram..

 på thaaaa schooool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0