22 SEPTEMBER

Hej. Idag är det måndag igen, och då betyder det att det är skola. Skolan var dryg, men det gick väll bra ändå. Efter skolan åkte jag in på stan med ewelina, frida och sarah. Gjorde inte mycket, käkade glass på donken, ewelina köpte lite små saker och sedan åkte vi hem. När jag kom hem så städade jag lite på rummet och duschade. Skulle egentligen kolla på andra avenyn, men det är tydligen på söndagar, tisdagar och torsdagar, så eftersom jag har träning imorgon den tiden så ska jag kolla på internet alldeles strax. Aja, förutom det så håller jag på att somna, mina ögon är tunga och vill bara sova, blir väll sängen tidigare ikväll då!

Vi hörs imorgon puss


bild från sommaren 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0