24 SEPTEMBER

Hej. Igår var jag som sagt på träning, gick inge vidare för mig, vet inte vad jag ska ta mig till nå mer, serriöst :/ Aja, efter träningen åkte jag på hemköp med papi en snabbis, sen hem och duscha och sedan blev det sängen!

Imorse vaknade jag som vanligt vid kvart i 7. Klev upp, käkade frukost, fixade mig och sedan tog jag bussen till skolan med linas.c. Skolan var väll som vanligt, på matlagningen skulle vi göra fisk och ris, blä. Åt bara riset, haha. Men efter matlagningen så gick vi till matsalen för att äta köttfärssås och spagetti fast vi egentligen inte fick, men det sket vi i och åt iställe, hihi :) Sedan vare nåra andra lektioner och sedan slutade vi. Åkte in på stan och möte lina.s där, hon köpte lite saker och sedan tog vi bussen hem. När jag kom hem åt jag mer mat och sedan satt jag mig här och pluggade och nördade. Och nu har jag precis duschat, ska snart kolla på andra avenyn på datan eftersom  jag har träning imorgon när det är. Efter blir det mer plugga och sedan sova!

Imorgon på skolan ska vi till gudmunstjärn, tror jag det hete. Aja, det är alla fall bättre än vanlig skola,

men skriver mer imorgon om det, kanske ta med mig kamerna, vi få se. ses imrogon, puss!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0