25 SEPTEMBER

Hej. Är för trött för att skriva idag men har inge annat för mig ändå så. Idag på skolan hade vi först, tyska, so och sedan idrott. Klockan 12 åkte vi till gudmunstjärn, först vare nån gubbe som pratade i en kvart - tjugo minuter och sen fikade vi, hade köpt subway, så det var ju mums. Sedan så kollade jag och ewelina runt i de gamla husen och knäppte lite kort. Jag tog inte med mig kamerna (vet inte varför) så vi knäppte med mobilen som inte blir lika bra, men det får duga :) Efter så åkte vi hem och då tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Ska strax laga nått och käka, sen plugga, byta om och vid 7 blir det träning. Imorgon är det äntligen fredag, läju blir stan kanske (?) Aja, bilder kommer när melinda har skickat dom eftersom hon hade kamera..

vi hörs imorgon.. Få om jag skriver mer ikväll eller inte.. pussar.


kemi lektionen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0