26 SEPTEMBER

Hello. Idag är det ju äntligen fredag, skönt. Skolan var som vanligt idag, hade mattediagnos och det gick väll sådär, sämst på matte. Aja efter skolan åkte jag in på stan med ewelina, tilda och linnea. Kollade runt lite och käkade glass på donken som vanligt, muma. Efter tog jag bussen hem och jag kom hem jag har bara suttit här sen jag kom hem, har inte ens gått upp från stolen eller ätit middag, haha. Får väll käka middag snart och sedan så drar jag ut med nå folk (om det finns nå folk ens) och har det roligt och läju ta med mig kameran! Om bilderna sedan gårdagen så kommer dom upp så småningom också :)

Nä, nu är det dax för mat, jag är rikigt hungrig! Vi hörs senare ikväll, puss

nåra fick klassfotot idag..
fy, jag tror jag dör :/:/:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0