28 SEPTEMBER

Hej. Dagen började att jag klev upp vid halv 11-11. Käkade frukost och sedan fixade jag mig. Åkte in på ikea med familjen, köpte en ny hylla, två låder typ och nå små saker. Åkte sedan hem och byggde ihop hyllan, käkade mat och möblerade om mitt rum och så :) Efter jag fixat allt med rummet så duschade jag, läste lite på soprovet, noppade ögonbrynen och sedan blev det andra avenyn, yeaah. Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Ska strax platta håret, borsta tänderna och sedan blir det sängen för imorgon är det skola igen, inte roligt de eller..

Men då ses vi morgon, puss och kram!


Kommentarer
Postat av: lina sjödin

knäpp kort på rummet så jag får se :O

2008-09-29 @ 12:12:31
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0