29 SEPTEMBER

Tjenixen. Idag vaknade jag kvart i 7 av att alarmet som vanligt ringde. Fixade mig, käkade frukost och sedan tog jag bussen till skolan. Skola gick ganska snabbt och inga jobbiga lektioner, på matlagningen fick vi baka bröd, mums. Efter skolan tog jag bussen hem och nu sitter jag här med min tjocka rumpa och håller på att skicka bilder till carro, som går jävligt segt, må jag säga, haha. Ska strax plugga, för vi har soprov till på torsdag och sedan har vi kemiprov på fredag som vi inte ens har fått nått och träna till och vi har inge kemi förens på onsdag/torsdag, ajdå. Aja, sedan ska jag väll käka och duscha.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, SOFIE <3

 

hejdå, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0