3 SEPTEMBER

Tjena, vaknade lite tidigare idag, kvart över 6 ungefär. Käkade frukost, fixade mig och sedan tog jag halv 8 bussen med johanna och vi träffde ewelina och frida på skolan för att fixa oss inför skolfotot, haha. Efter vi fixat oss så hade vi matten och sedan fick vi sluta efter 15 minuter ungefär eftersom vi skulle knäppa. Ja, det var såklar inte roligt och knäppa iaf, började skratta för niklas är dum i huve, uusscch;o haha, men förjävlig så jag ut iaf. Sedan var det tyska och sedan hemkunskap, skulle göra chili con care, blä det blev inge gott eller! Efter så hade vi idrott, kemi och fysik sedan slutade vi.

Efter skolan så drog johanna med mig in på stan idag igen, haha. Gick runt och bara drygade helt enkelt. Sedan gick vi till sibylla och hon köpte strips som jag också fick smaka och sedan stack hon hem och jag till bussen. När jag kom hem så käkade jag lite mat och nu sitter jag här. Ska strax hoppa in i duschen och sedan blir det mer data,

vi hörs sedan puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0