8 SEPTEMBER

Hej, nu har en ny vecka börjat och det gillar vi inte, för vi vill ju va helg! Aja, hände inte så mycket på skolan. På matlagninen så fick vi gå ut och plocka svamp i mer än 1 timma, men eftersom vi var klar innan gick vi ner till cafeterian en stund. Sedan skulle vi tillbaka till matlagnien för att kolla vad svamparna hete, och sedan slutade vi. Tog bussen hem och när jag kom hem gjorde jag engelskan på engång och sedan så kollade jag på one three hill och käkade :) Och nu sitter jag här. Ska inte göra så mycket, sitta här, duscha och plugga lite, vi hörs sedan..

Grattis till linnea baby, som fyller 14 år idag. puss på dig fjortis :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0