9 SEPTEMBER

Hej, ska börja att gratta melinda som fyller fjortis år idag, grattis baby :) Idag på skolan var det en lungt dag, inte nå jobbiga lektioner förutom tyskan då, haha. Aja, fick sluta tidigare idag så jag åkte in på stan med sofie och käkade på subway och kollade lite. Sedan gick vi på donken och träffade ewelina, frida och linnea, satt där ett tag och sedan tog vi alla förutom linnea bussen hem.
 
När jag kom hem så slog jag på tv direkt och kollade på one three hill och sedan käkade jag mat. Just nu sitter jag här och har typ tränat på tyskagloserna och ska strax träna på soprovet och sedan blir det träning, :) Träningen börja halv 8 och slutar 9, så jag vet inte rikigt om jag kommer skriva nå mer idag,

men ni kan ju iallafall kika in här sen ändå, vi hörs puss

melinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0