15 SEPTEMBER

Hejsan, idag är det en ny vecka med nya läxor och så, suck. Men det va skola som vanlig då, engelska, so, svenska, bild och matlagning där vi skulle göra fisksoppa, och det tycker vi inte om ;o Men som tru va fick vi macka till så åt bara den, haha. I alla fall efter skolan åkte jag in på stan med johanna och linnea, kollade runt lite och sedan blev det glass på donken med julia och hanna. Kvart i 5 möte jag mamma, vi kollade runt lite, bla jacka, la undan en skinnjacka som jag kanske ska köpa imorgon då :) Men köpte iaf en halsduk och strumpbyxor, bild kommer sen. Och sen hem och käkade och nu sitter jag här. Ska skicka nå bilder till linnea och sedan blir det plugga och sånt.

Slänger in en outfit också snart. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0