PARTY HOS BEA - 20 SEPTEMBER

Hej, igår efter jag skrivit så gick jag och möte emma på konsum. Vi köpte dricka och chips och sedan träffade vi madde och bea så vi fick skjus av dom till bea då. När vi kom vare typ inga där, men sen så droppade det in mer folk. Jag och ewelina gick och möte två grabbar (från bosnien, cooolt) och skulle egentilgen möta dani också, men vi fick skjus av dom tillbaka till bea, men sen gick jag och möta dani en dit. Satt typ ute på balkongen och snackade osv. Sen hände det inte så mycket, joel sydde och typ bea och ewelina fick torka upp det, mysigt, haha. Efter så snackade vi bara och så. Vid kvart i 1 så hämtade pappa mig och när jag kom hem så satt jag mig vid datan och sen gick jag och la mig.

Imorse vaknade jag först vid 11 av lina ringde, men somnade om och vaknade halv 1. Klev upp och då ringde frida mig och satt och snacka med henne en stund. Sedan så käkade jag frukost och sedan blev det data. Har nyss varit hos lina en snabbis, lämnade en tröja jag lånade av henne igår och kameran och hämtade min cykel. Åkte sedan hem och nu sitter jag här. Ska strax hjälpa pappa och bygga ihop nått bord eller nått. Blir en lugn dag/kväll, imorgon äre ju skola igen, suck och ikväll är det andra avenyn :)

Lägger in bilder från igår i nästa inlägg. Vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0