27 SEPTEMBER

Hej. Förlåt för jag inte skrivit nått idag. Men nu kommer det lite som har hänt under gårdagen och idag då.

Igår efter jag skrivit så lagade jag lite mat och sedan när jag skulle ut och möta sarah och frida så var carro och charlie utanför mig, så vi tre gick och möte dom och sedan vidare till gården en stund. Efter ett tag gick vi och möte ronja och sen till hemköp. Köpte choklad och red bull och satt vi oss utanför hemköp på nån bänk och snackade osv. Efter så drog vi tillbaka till gården, satt vid datan, käkade toast och gjorde armband :) Drog hem vid halv 12 - 12 och när jag kom hem så borstade jag tänder och sedan så läste jag nån tidning och sedan somnade jag.

Imorse så vaknade jag klockan 12, klev upp och käkade frukost. Satt mig vid datan en stund och sedan hoppade jag in i duschen, fixade mig och sedan åkte jag, bror och mamma på teater, askungen. Den var roligt och bra, det var liksom inte precis som filmen. Aja efter så gick jag och mamma ner på stan en snabbis, köpte ett vit linne med knappar på från gina tricot för 50 kr och sedan åkte vi hem. Nördade data när jag kom hem, efter så läste jag lite på hälsa läxan och sedan blev det käka, mums. Efter så fixade jag mig och sedan skjusade pappa mig till frida, gick till konsum, köpte goda saker du vet och möte det andra flickorna :) Sedan gick vi vidare till elias, där vi "kollade" på film, käkade godis och så. Gick sedan ut och busplingade på dörrar, ringde doltnummer till folk och massa annat, hahaha, men roligt vare faktiskt! Gick sedan tillbaka till elias en stund och sen kom pappa och hämtade mig och nu sitter jag här. Ska strax lägga in bilder från idag och sedan blir det sängen. Imorgon blir det ikea med pappa, en ny bokhylla skare bli :)

Bilder kommer i nästa inlägg, jag lovar.. pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0