HELGEN M. BRUDARNA

Nu börjar jag berätta om fredagen, det blir bilder + text då :)

Skola vare som vanligt så, drygt men det gick snabbt ändå. Efter skolan åkte jag in på stan med ewelina, linnea, frida och tilda. Kollade runt lite och glass på donken som vanligt. Vid 5 tiden åkte jag, linnea och ewelina till hemköp, hyrde en film, PS i love you och köpte chips och dip och så. Sedan gick vi till mig, käkade mat, och sedan tog vi bussen till ewelina och plockade även upp frida på vägen. Hos ewelina så va vi ju barnvakt, men hennes lillebror sov så vi satt igång en film, 27 dresses som vi tog hem ifrån mig. Såg inte så mycket av filmen, pratade så och mest. Efter ett tag kom tilda och vi bara pratade, osv. När filmen var slut så satt vi igång, PS i love you, såg inte heller mycket av den filmen , haha. Aja, sedan åkte tilda, linna och frida hem och jag och ewelina plockade ihop lite och sedan så satt vi vid datan en stund och sedan somnade vi.

  
 

Igår så vaknade jag och ewelina vid halv 1. Klev upp, käkade frukost och sedan fixade vi oss. Gick sedan ner till frida och sedan gick vi vidare till hemköp en snabbis och sen till mig. Jag byte om till träningskläder och sedan så gick vi och möte tilda och linnea och sedan vidare till gymmet. Typ vi gjort olika saker och jag tror ewelina tränade mest faktiskt :) Sedan åkte alla hem och jag stack hem, duschde och käkade mat. Sedan satt jag mig här och väntade på ewelina och linnea. När dom kom så webbade vi med folk och så. Vid 11 gick vi ut och skulle möta dani och typ nå, men dom kom aldrig så jag blev förbannade på dom , hihi :) Men sedan kom dom och de följde med mig en bit hem och när jag kom hem så satt jag mig vid datan och sen sov jag.

 
ser ni skillnaden --->
 
  
så länge fick vi vänta på dom, så dom två somnade på marken ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0