18 - 20 SEPTEMBER

Tänkte skriva lite om dagarna.. I torsdag vare skola som vanligt, på idrotten hade vi orientering och då skulle typ joel pallade äpplen och då skulle han kasta ett äpple till mig och då träffade han mitt i pannan, haha fyfan vad ont det gjorde, men gud vad roligt de va, haha. Efter skolan åkte lina med mig hem och när vi kom hem lockade jag håret på henne, fintfint. Sedan käkade vi och sedan skjusade jag henne på min cykel till bergsåker, för jag skulle på träning och hon hem. Träningen gick bra och efter så skulle lina sova hos mig så hon kom till träningen och sedan cyklade vi hem till mig. Jag duschade, torkade håret och sedan så vågade lina håret på mig och sedan gick vi och la oss.

Fredagen så vakande vi 6 för att vi skulle locka håret eftersom lina igen. Lockade håret på henne och det tog typ en timma, men det blev bra :) Och sedan fixade vi oss och sedan blev det skolan,  och där vare väll okej, gick ganska snabbt ändå. Efter skolan åkte jag och nåra tjejer in på stan, det fulaste va att alla hade skinnjackor och svarta dessutom, haha ;) Aja, kollade runt lite och käkade glass och sånt på donken. Sedan stack alla hem förut om jag och ewelina så vi gick med joel och johan till nordea för att dricka oboy där, men det var stängt så vi gick tillbaka till stan och jag och ewelina tog bussen hem till mig då. Käkade mat och sedan satt vi vid datan osv. Runt 7 tiden så cyklade vi till bergsåker, lämnade linas cykel (som ewe lånat) och sedan gick vi vidare till sarah och drygade på där tills vi gick ut och möte johan, albin, nicke, frida och tilda. Då började vi gå mot granlo/gården och när vi kom in på gården köpte vi strips och sedan gick jag hem, satt mig vid datan en stund och sedan sussade jag.

Imorse vaknade jag nån gång, vet inte hur mycket klockan var för jag hittade inte mobilen och när jag klev upp så såg jag att den bara va 20 över 10, men jag klev upp ändå, lika bra de. Käkade frukost och sedan så satt jag mig här. Ska strax duscha och fixa mig och sedan så åker jag till lina och lockar håret igen och sedan blir det party hos bea ikväll :)

Skiver innan jag drar till bea, tror jag. Puss&Kram

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0