2 DAGAR KVAR

Hej, efter jag skrivit senast så lekte jag bara med vincent hela tiden. Sedan blev det käk, fixa mig och sedan gick jag till lina. Mötte henne på frasses och gick sedan till konsum, för jag skulle köpa glass eftersom frasses hade stäng och sedan gick vi till henne. Hos henne så gjorde vi inte mkt, först hämtade vi pizza på pizzerian för henne familj skulle äta, och jag fick också en halv, tjockis ;o Efter käkat pizza så möblerade/städade vi hennes rum, och det blev rikigt snygg. Och nu sitter vi här, alldelse trötta efter städat också. Tror vi ska se step up 2 och sedan ska jag åka hem. Imorgon tror jag att jag bara ska packa klart och allting sånt, kanske träffar nåra brudar och säger hejdå innan också, för på måndag natt kl 4 åker jag till arland, härligt =)

Tänkt lägga in nåra bilder från åsens marknad nu också :)

        

vi hörs nått, puss


Kommentarer
Postat av: Lina Sjödin

fy fan vad jag kommer sakna dig <3

2008-07-07 @ 11:51:55
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0