3-4 JUNI

Hej, igår efter jag skrev det senaste så åkte jag, frida och louise och hyrde film, KM31 och dagboken blev det. Åkte sedan till frida en snabbis och sedan vidare till konsum. Där köpte vi hallon och chips och så träffade vi fredde, dani och niklas utanför som vi snackade med ett tag. Gick sedan till sarah, hämtade henne och sedan till frida igen. Där gjorde vi först den dära hallondrycken som jag gjorde illa fingret på. Och sedan satte vi igång filmen, KM31. Såg en stund av filmen och sedan kom fredde, dani och niklas och vi gick ut med dom och spelade kubb och fotboll. Vid 11 tiden började jag, louise och dom 3 killarna gå mot granlo för jag skulle hem till mig och det gick väldigt segt att gå. Sedan kom vi utanför mig och anton och hans kompisar kom och sedan stack jag in och dom gick iväg. När jag kom hem så snackade jag med mamma lite om kroatien och sedan somnade jag vid halv 2.

Imorse vaknade jag vid halv 12, klev upp, duschade, käkade frukost, gick ner till källarn och hämtade resväskan och sedan började jag fixa mig. Vid 2 tiden åkte jag in till stan med frida och hanna, och sedan kom även sandra. Kollade runt lite, dom åt glass på donken och sedan gick vi till karusellerna och träffade bror och louise och åkte 2 karuseller med frida och louise :) Sedan så väntade jag och bror på mamma och louise och frida gick åt ett annat håll. När mamma kom så kollade vi på skor och väska, hittade nån billig väska och sedan käkade jag langos och sedan tog vi bussen hem och jag hamnade här. Ikväll så äre mange schmidt och petter på gatufesten och jag ska inte gå, :(:(:(:(:(:(:( ååååhh. Aja, sitter och väntar på frida och sedan ska vi vara med  jennifer, emmelie, frida och lina iställe, så det kommer också bli roligt.

Nu måste jag gå ut och träffa frida, lägger upp bilder sedan, puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0