2 JUNI

Hej, igår kanske jag skulle till bergsåker, men så vart det inte. I ställe så kollade jag på tv, fanns typ ingeting bra så jag såg nån film på 3an, matte söker husse, trorja att den hete. Den var väll rätt okej :)

Idag är jag ju ledig, vaknade vid 10. Käkade frukost och satte mig här. Vid 11 så dammsög jag hela lägenheten och nu ska jag få en 100 för de. Som jag sa på förra inlägget att vi (skolan) skulle skicka in dom pengarna till Guatemala. Vid typ 10 i 12 så fick jag skynda och fixa mig, för jag till sporthallen. Kläde  på mig short och nån tröja och sedan fick jag springa till bussen. På bussen träffade jag ewelina och linnea och i sporthallen träffade vi carro, emma och julia :) Vi typ solade mest och badade lite då och då. Vid halv 5 stack carro, emma och julia men vi andra låg kvar och stekte lite till. Efter 40 minuter så kläde vi på oss, köpte glass och sen gick vi till bussen. Och när jag kom hem så åt jag mat och sen hamande jag här. Ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag bara vara hemma.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0