17-18 Oktober

Hej. Förlåt för en dåligt uppdatering, men jag blir less på att blogg när jag bara skriver samma sak hela j'lva tiden, nån som har nån ide vad man kan skriva om? Kommentera gärna!

Igår så vare först skolan och efter skolan blev det stan med mina bästa, ewelina, frida, tilda och linnea. Kollade lite, men jag köpte ingeting, hade inga pengar. Vid 6 åkte vi hem och när jag kom hem så åt jag och sedan så kollade jag bara på tv tills klockan blev 9, då det plingade på dörren! In kom tjejerna som jag skrev där uppe + sarah :) Vi satt på mitt rum ett tag och sedan kopplade vi in datan i tv så det blev storbildskärm typ. Satt och webbade med nåra, men det var roligare sist, men det var roligt ändå. Vid halv 12 stack dom hem och linnea stannade här för att sova. Vi satt vid datan en stund sen gick vi och la oss.

Imorse vaknade vi vid halv 12, klev upp och gjorde/käkade frukost och sedan blev det mer data. Sedan tog hon bussen hem och då började jag städa. Plockade undan lite på rummet och damsugit och nu har jag precis duschat. Ska strax kolla på andra avenyn, har inte sett de senaste 5 avsnittden pga av alla prov och läxor vi haft, surt. Ikväll ska jag vara med lina, det va ett tag sedan, men nu äntligen!

Later bitches!


lockarna jag hade på modevisnigen, glömde lägga in
den då, men så såg jag ut i håret :)

Kommentarer
Postat av: lina sjödin

tycker du kan lägga in dagens outfit lite mera ;) det var jättelängesen jag var med dig men äntligen så. Vet inte vad vi ska göra men vi hittar väl på något ;)

2008-10-18 @ 17:12:44
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0